jennienordquist

Glada besked !

Publicerad 2012-09-20 00:27:29 i

En jobbig vecka med uppstigning kl.05.00 men med ett par glada besked!


När jag kom hem igår så var det ovanligt mycket energi i luften! Jag lagade en super god middag som tyvärr fick avnjuta själv då älsk är i Kramfors hela veckan... Trodde jag i alla fall, för senare på kvällen kom han hem och vi hade en riktigt mysig kväll med ljus och Hollywood fruar!


Sedan igår kom det ett mejl från Eileen, så himla gullig! Kvinna 64 år ung som älskar att laga mat, baka och hålla på i trädgården samt pyssla hemma!!! Kan det bli bättre!? Ja, lite bättre kan det bli för jag och Frida ska gå dela dessa veckor under samma tak! Så från att jag känt ångest och oro över resan så längtar jag nu efter att få träffa henne och åka till England!

Sist men inte minst OMTENTAN - Godkänd! Så underbart att kunna lägga det bakom sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela