jennienordquist

Människor som kan hoppa över system bara för att de anser sig ha den rätten !

Publicerad 2012-08-22 00:14:05 i

I dag var det höst i luften! Regnet stod som spön i backe av och till hela dagen. Så därför fick det bli en riktig städar och tvättar dag... tänkte jag i alla fall! Jag har aldrig haft problem med tvättstugan och systemen som är där, men i dag blev jag riktigt less!!! Vi är ett flertal personer som delar på 4 maskiner, två kallas A och två för B så då sätter man en plomb på en tavla där det finns olika pass för både A och B. Det var fullbokat hela dagen och jag hade bokat ett pass sedan en vecka tillbaka. När jag kommer ner och ska börja tvätta märker jag att någon IQ befriad j**** idi** har startat tvätt i båda mina maskiner 5 minuter innan mitt tvättpass börjar! Ja men man får tacka, där tappade man ju direkt 1 timme av de 3 man har bokat. Hade god lust att stoppa maskinerna och sätta igång min egen men jag höll huvudet kallt. Kommer ner efter en timme och stoppar in min tvätt för att sedan vänta ytterligare en på att tvätten blir klar så den kan hängas.. Självklart så möts jag av denna IQ befriade människas intelligens igen, tvätt fulla torkrummet med! Varför har man ett system egentligen!? Jo för att det ska följas, men här finns det tydligen personer som kan ignorera systemet och inte ens behöva bry sig de minsta i att andra blir lidande ! Fantastiskt irriterande hela min tvättid blev tydligen någon annans tvättid idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela