jennienordquist

Måndag - hjortron och mys i ullånger !

Publicerad 2012-08-21 13:36:10 i

Strålande sol och värmen är här! Blev en del shopping på stan idag inför att studierna ska börja, både kläder och smycken. Samt en bikini till utlandsresan som väntar framöver, det kommer bli en händelserik höst det här.. Först resan till England med klassen i 14 dagar, det är med skräck blandad förtjusning man tänker på hur det ska bli. Nervöst över vart man ska bo, är värd familjen bra osv. Samtidigt som man känner lite smått panik över att vi ska resa helt själva. 15 studenter som inte har en aning om vart dom ska, toppen ! Men samtidigt kommer det nog bli riktigt lärorikt och roligt när man väl är där! Pratade med Josefin idag och Gud vad jag saknar denna tjej!!! Ska verkligen bli roligt att ses till veckan <3 på eftermiddagen tog jag en tur till syster för att hämta ett motionsband som jag ska låna av henne! Blev även bjuden på middag där och sedan passade jag och syster på att fara upp på fjället och plocka hjortron en sista gång, drygt 2 liter var på 30 minuter och jag kunde inte släppa tanken på att det var ett björnrikt område vi traskade runt i.. Men vi kom helskinnade därifrån och avslutade kvällen med en kopp te i soffan framför ensam mamma söker !

Kommentarer

Postat av: Josefin Blomqvist

Publicerad 2012-08-23 22:02:36

Vi klarar detta hjärtat! saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela