jennienordquist

Fågelkvitter!

Publicerad 2012-08-16 23:47:45 i

Det är så underbart med sommaren! Så fridfullt att man kan ligga kvar i sängen och ha fönstret öppet och bara njuta av den friska luften, doften av nyklippt gräs, blommor och fåglarnas kvitter och sedan njuta av frukosten ute på balkongen! En ljuvlig start på dagen helt enkelt. Sedan har dagen fortsatt efter samma melodi. Har haft lyckan att rå om min älskade farmor hela dagen! Det blev en tur till stugan som resulterade i 2 liter hallon och 3 liter blåbär vardera med oss hem. Många skratt och delade åsikter kring allt mellan himmel och jord! det är verkligen kul att umgås med äldre och speciellt farmor och farfar, de har så mycket att berätta om hur det var förr och kan ge en så många goda råd kring livet i sin helhet! Älskar dem båda av hela mitt hjärta!



Snart kommer prinsen hem efter en veckas jobb och vi ska ha en helt fantastisk helg !

Kommentarer

Postat av: Josefin Blomqvist

Publicerad 2012-08-18 10:56:10

åh så underbart vännen. Jag minns hur underbart jag tyckte det var att umgås med min mormor. Det finns ingenting i hela världen som slår en sådan sak! Njut av livet min sköna. snart ses vi! puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela