jennienordquist

En påminnelse till var och en av oss !

Publicerad 2012-08-23 15:45:00 i

I höstas så sände kanal 5 "Sofias änglar" i ett av avsnitten fick vi följa Elisabeth och hennes familj! Efter detta program började jag följa Elisabeths blogg - Jag är Elisabeth. Trebarnsmor med obotlig cancer som jag fajtas med varje dag, varje timma, varje minut!

Att följa Elisabeth väcker minnen från tiden då mormor var sjuk, tiden då allt tog slut och dagen idag då man saknar henne mer än ord kan beskriva och aldrig kan få tillbaka henne. Jag önskar att man kunde få en minut tillbaka i livet så att jag fick möjlighet att säga att jag saknar och älskar henne för den tiden vi fick, den tiden hon gav och den hon var!



Jag tror att vi alla blir bekväma ibland och glömmer bort att uppskatta det och dem vi har runt om kring oss. En påminnelse till sig själv var dag skulle nog nästan alla behöva för oavsett vad så har vi det viktigaste av allt vi har livet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela